Gloria Watson

Sziasztok! Gloria Watson vagyok. Ez év áprilisában egy nap eszembe jutott egy történet, amely nekem nagyon megtetszett, ezért úgy döntöttem leírom. Ebből az ötletből született meg 3 hónap alatt az első regényem, a Rabszív. Most a másodikat írom, a Ragyogást, ami egy egészen más stílust képvisel. Az elsővel együtt folyamatosan töltöm fel a blogomra és szívesen fogadok minden építő kritikát. Azt tudnotok kell, hogy soha ezelőtt nem írtam egy sort sem, tehát elnézést az esetleges hibákért :-) gloriawatson@gmail.hu

Mottóm:

Írás? Nem egy pillanatnyi állapot, hanem az életem része. Egy olyan része, melyet, ha megpróbálnék elnyomni, akkor is előtörne. Mert egyszer, a csenevész fa, is kibújik a földből; és ha féltőn gondozzák, ápolják, akkor csodás lomkoronát növeszt. Talán egyszer, az én írásom is koronás lesz (Gloria Watson)

Chat

Top 5

Friss topikok

Archívum

Látogató számláló 09.28-tól

látogató számláló

Gloria Watson írásai

2011.01.03. 20:23 Gloria Watson

Sziasztok!

Elköltöztem!!!

Írásaim mostantól a www.gloriawatson.hu oldalon olvashatók!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gloriawatson.blog.hu/api/trackback/id/tr182558279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása